Sunday, June 20, 2010

Here comes me...

3

1 copy
wearing: t-shirt- H&M; jeans- Stella McCartney; wedges- Rick Owens

Wyglada na to,ze stracilam "blogowe dziewictwo":) Dostalam od Was wiele maili z zapytaniem dlaczego wszystkie moje zdjecia sa "bezglowe". No coz, sadzilam, ze nie o prezentacje mojej osoby tu chodzi, a o rzeczy i zestawy, ktore chce Wam pokazac. Poza tym nosze aparat ortodontyczny, wiec z pelnym usmiechem na twarzy jeszcze zaczekam chwile. A teraz, oto ja....

It seems that I lost my "blog virginity". I got many e-mails from You guys ( thank You very much) with standard question " where is the head"?:) Well, I thought that I am not the main character here, I tried to put great emphasis on clothes and outfits I wanted to show You all. Besides I wear braces and I really really hardly wait to take them off. But now, here comes me.....

6 comments:

Anonymous said...

niby nic nadzwyczajnego, ale ma coś w sobie, co mi się podoba;) pozdrawiam.

A new life said...

fajne spodnie

blackcookie said...

no sister wreszcie dodalas jakies zdjecie ''z glowa'' . musisz to robić częściej !

Paweł Zegarow said...

:)) no fajnie tu u Ciebie, wcześniej widziałem Twoją fotkę u Tomka Jacykowa :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
www.muszka.wgrochy.pl

Drusilla said...

masz śliczną buzię :)
Co do włosów- to Twój naturalny kolor? (piękny blond^^)

onlycoolcats said...

:)dziekuje bardzo,to mile. jestem naturalna blondynka, ale wlosy rozjasniam co ok 2 miesiace

pozdrawiam
Kasia